Wednesday, September 29, 2010

Champs

Baru sahaja cikgu Aiha bersemangat nak mengajar tiba-tiba terdengar satu pengumum telah dibuat..
"Diminta semua murid turun ke tapak perhimpunan sekarang"
Hmm..agak kecewa (sebab semangat sangat nak mengajar murid-murid 3 Kemboja bina ayat) kerana tidak dapat meneruskan P&P pada hari ini. P&P hari ini terpaksa ditangguhkan pada hari esok..Nampaknya objektif P&P saya pada hari ini tidak tercapai..

Apabila saya menjengah ke keluar..saya lihat ada beberapa staff daripada Champs sedang menunggu kedatangan murid-murid untuk memberi sedikit penerangan tentang Champs..teringat saya pada sekolah  tempat saya praktikum..ada juga penerangan oleh Champs seperti ini..



Saya lihat murid-murid sangat seronok mendengar penerangan daripada Kak Ana (salah seorang wakil Champs)..Apa taknya, banyak hadiah yang disediakan sekiranya dapat menjawab soalan yang diberikan.



Selepas tamat penerangan oleh Kak Ana, semua murid diberi minum Champs..




No comments:

Post a Comment