Wednesday, October 13, 2010

Perkhemahan Unit Beruniform SKAM

Lamanya tak post apa-apa entri di blog ni..
Saya kurang sihat..mengalami demam + flu + batuk yg agak teruk..
Alhamdulillah semakin ok..
Banyak cerita nak dikongsi..
Nak cerita mana dulu ya..Apa kata cerita tentang Perkemahan dulu..


Pertama kali menyertai perkhemahan unit beruniform SKAM..
Banyak yang saya pelajari..
Apa yang menyeronokkan..perkhemahan ini merapatkan lagi hubungan saya dan cikgu-cikgu sekolah ini..
Alhamdulillah..permulaan yang baik untuk saya..
Mudah-mudahan ia akan berterusan sampai bila-bila..Amin..

Tapi malangnya saya tidak dapat menyertai perkhemahan ini dari mula (sabtu:7.00 pagi) hingga akhir (ahad:12.00tgh hari)..
Disebabkan kurang sihat & perlu menghadiri konvo anak saudara saya..
Saya hanya dapat menyertai perkhemahan ini semalaman sahaja..
Apa pun, tahniah kepada guru-guru SKAM yang telah berjaya menganjurkan perkhemahan ini..


No comments:

Post a Comment