Wednesday, October 13, 2010

Bubur oh bubur..

Sepanjang tempoh saya demam + flu + batuk..
Saya makan perlu makan bubur..
Tekak saya tidak boleh menerima objek lain selain bubur..
Sangat sakit..lagipun, saya perlu menjaga suara tekak saya dengan baik..
Nanti hilang suara saya..macam mana mahu mengajar..
Suara adalah aset penting seorang guru..
Betul bukan??

Kesian saya melihat housemate2 saya..
Terpaksa makan bubur juga..
Itulah, saya suruh kamu semua masak masakan lain kamu semua tidak mahu..
Mahu juga makan masakan saya..(macam sedap saja masakan satu tu..lucu*)
Bak kata mereka 'makanan orang sakit'..(tapi licin juga semua lauk..mereka sgt comel*)
Maafkan saya ya housemate2 sekalian..
Mungkin minggu depan saya akan tukar kepada menu lain..
Harap-harap tekak saya cepat sembuh..Amin..


Thanks kepada housemate2 saya yang telah menghidangkan

Rumah bujang..sup sayur pun kena asing ngan kuah sebab mangkuk tak cukup besar

Bubur




No comments:

Post a Comment