Saturday, October 9, 2010

Camping & Petua

Sebentar lagi perlu ke Botanical Garden, Melaka..
Ada Perkhemahan unit beruniform SKAM..
Aktiviti malam ini Lawatan Zoo Malam & Berjalan Malam..
Menarik bunyinya...

Sebenarnya saya masih tidak sihat sepenuhnya..
Kakak saya kata 'ambillah MC usu'..
Tapi saya kata, tak sedap hati pula nak ambil cuti..
Pertama kali menyertai perkhemahan di SKAM..
Mesti banyak pengalaman yang perlu ditimba..
Lagipun saya orang baru di SKAM..
Saya gagahi juga untuk ke perkhemahan itu..
Mudah-mudahan segalanya berjalan lancar..
Sebab esok pagi saya perlu pulang ke Johor pula..

Sempat juga seorang rakan saya berpesan kepada saya supaya,

  • Minum air masak banyak-banyak
  • Makan buah oren sebab buah oren ada vitamin C (dia tahu saya susah makan ubat)
  • Banyakkan bawang putih dalam masakkan 

No comments:

Post a Comment