Sunday, October 17, 2010

Hujung Minggu Saya

Pertama kali berhujung minggu di Melaka..

Apa yang saya buat hari ini??
Macam-macam..
Antaranya...

Pertama..
Meng'iron' baju...
Bukan setakat untuk seminggu saya m'iron' baju-baju kurung saya tu..tapi berminggu-minggu...nampak sangat saya sangat 'free' hari ini bukan..padahal, beberapa hari sahaja saya perlu memakai baju-baju kurung saya tu.Selebihnya, saya perlu memakai baju t-shirt dan seluar track..saya seorang cikgu PJ hokey..
Harap2, tahun depan tidak perlu mengajar PJ lagi..
Kesian pada baju-baju kurung saya tergantung sahaja tanpa dipakai oleh tuannya..
Sangat membazir bukan..senyum*



Kedua..
membuat soalan 'exam'..
Esok perlu tunjukk pada KP..
Jangan kena 'reject' sudah...



Ketiga..
'Check' lukisan anak-anak murid saya...
Kalau ada kawan-kawan sepraktikal saya,Wan & Ezei semasa periksa lukisan-lukisan ni pasti seronok..
Dulu macam-macam komen akan diberikan oleh kawan-kawan sepraktikal saya tu
bila saya menyuruh mereka memilih lukisan yg terbaik..
Lagak mereka seperti ahli psikologi..dapat membaca lukisan orang..
Indah bila dikenangkan..





Ketiga..
Mengisi borang pretasi..
Fuh..'1st time' mengisinya...mujur tak banyak yang perlu diisi..
Terima kasih kepada yang sudi melayan pertanyaan saya..
Saya sgt2 m'hargainya...

'
ok la..Saya mahu tidur dalu..Esok perlu mengajar..
Semoga malam ini bermimpi indah..
Selamat malam untuk kalian..Mimpi manis ya...






Al-Fatihah utk bonda tercinta..Hjh. Tasinam bt. Hj. Abd. Rahman..
Mudah-mudahan mak sentiasa berada disisiNya..Amin.

No comments:

Post a Comment