Tuesday, August 31, 2010

Turun 6 Kg!!

Semalam semasa buat medical check, nurse ada ambil berat badan aku..
terkejutnya aku...berat badan aku turun 6 kg..
Ya ALLAH..sungguh..aku memang tak sedar..lama sungguh aku tak timbang berat badan aku..
tapi aku akui..selepas mak pergi tinggalkan aku..memang selera makan aku seakan-akan tertutup...
bayangkanlah..dulu..makan sama-sama mak..kadang-kadang makan satu pinggan dan minum pun satu cawan..kadang-kadang mak suap aku dan kadang-kadang aku suap mak..mak selalu puji setiap masakan aku..rindunya usu pada mak...banyak yang aku kongsi bersama-sama mak...tapi sekarang, semuanya takkan kembali seperti dulu..


Al-Fatihah utk bonda tercinta..Hjh. Tasinam bt. Hj. Abd. Rahman..
Mudah-mudahan mak sentiasa berada disisiNya..Amin..


No comments:

Post a Comment